Reklamace zboží
Vyskytnou-li se v průběhu záruční doby na dodaném zboží vady, má zákazník právo tyto vady reklamovat.
Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se zákazníkem nedohodne na delší lhůtě. Prodávající je povinen spotřebitele informovat o přijetí a vyřízení reklamace a to komunikačními prostředky na dálku. ( telefonicky nebo emailem, který zákazník uvedl v dopise nebo kontaktním formuláři ). Prodejce/obchodník nenese žádnou odpovědnost za správnost kontaktních informací, které uvedl spotřebitel.
Zákazník je povinen bez zbytečného odkladu podat reklamaci vad zboží písemně na adresu provozovny prodávajícího ( Free People s.r.o, Cyrila Boudy 1444, Kladno 272 01 ) nebo na e-mail: reklamace@fashionsoul.cz
Pro urychlení řízení reklamace použijte webový formulář: ZDE ( DOPORUČUJEME ) - není Vaší povinností
Co musí reklamace obsahovat:
- označit reklamované zboží,
- označit vady nebo popsat jakým způsobem se projevují,
- navrhnout způsob řešení reklamace (oprava zboží, výměna za nové zboží nebo odstoupení od kupní smlouvy - vrácení finanční částky ).
( nezapomeňte uvést číslo účtu )
Pro urychlení vyřízení reklamace je vhodné k reklamovanému zboží přiložit:
- dopis s popisem vad a návrh způsobu řešení reklamace,
- doklad o koupi zboží (popř. záruční list) ,
- kompletní originální balení vč. původního příslušenství.
Zákazník je povinen reklamované zboží doručit prodávajícímu osobně nebo obchodním balíkem na adresu provozovny prodávajícího.
Na balíčky s vráceným zbožím uvádějte:
Free People s.r.o
Cyrila Boudy 1444, Dům techniky
Kladno 272 01
Reklamované zboží je zákazník povinen zabalit či jinak opatřit pro přepravu tak, aby nemohlo dojít k jeho následnému poškození nebo jinému znehodnocení.
Prodávající není povinen převzít reklamované zboží, které mu bylo zasláno na dobírku.
V případě, že je předmětem reklamace zboží, které má v záručním listě uveden kontakt na výhradní autorizovaný záruční servis, může zákazník reklamaci uplatnit přímo v místě servisního střediska. Tímto postupem lze vyřízení reklamace urychlit.
Reklamační řád se řídí obchodními podmínkami www.fashionsoul.cz, které jsou v souladu s NOZ. Kompletní informace se můžete dočíst v odstavci 8. obchodních podmínek.
Mimosoudní řešení sporů
V případě, že dojde mezi kupujícím a prodávajícím ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je
Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát - oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz
Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, Která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
ČOI - Formulář návrhu na zahájení řízení o mimosoudním řešení spotřebitelského sporu (ADR): ZDE
Celý článek i mimosoudním řešení sporů si můžete přečíst zde: http://www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu-adr/
Tým FS